Historisch Archief Beltrum

Zoek

Wielderink 2000

Wielderink

.

2000

Wielderink 2000

“Tot na de reclame ...” (3e)

‘Tot na de reclame’. Het klinkt iedereen bekend in de oren. Voor één de hoogste tijd om te zappen, voor de ander een pauze. De meeste reclamespotjes komen irritant en saai over. Wij – wagenbouwgroep Wielderink – willen bewijzen dat er ook herkenbare, boeiende reclames zijn.

#

Juryverslag

  • Indrukwekkende wagen. Matige vormgeving.
  • Voorzijde beetje zwak. Achter heel mooi.
  • Goed uitgewerkte wagen. M van McDonalds goed gebruikt. Valt goed op, evenals reclame van McDonalds bij hun vestigingen. De laatste letter E daardoor in verdrukking gekomen. Kop koe indrukwekkend en de rest komt ook goed uit het geheel. Reclame blok als onderbouw behoorlijk blok.
  • Beesten maken voor deze groep toch wel moeilijk.